REGULAMIN IMPREZY BIEGOWEJ – BIEG DO PUSTEGO GROBU
ORGANIZATORZY
- Fundacja św. Eugeniusza REPARATIO CORDIS
- Parafia św. Teresy od Dzieciątka Jezus w Siedlcach
- a) o. Piotr Darasz – Proboszcz parafii i prezes Fundacji.
CEL
- Upamiętnienie biegu św. Apostołów Piotra i Jana w poranek wielkanocny w nadziei na spotkanie z prawdziwie zmartwychwstałym Jezusem Chrystusem.
- Integracja społeczności parafialnej i lokalnej.
- Promocja aktywności fizycznej i rodzinnego, wspólnego spędzania czasu wolnego.
- Promocja terenu i przyrody parafii św. Teresy w Siedlcach.
- Zgromadzone środki finansowe z wpisowego posłużą do rozwoju i dalszego funkcjonowania Poradni Rodzinnej i Świetlicy Środowiskowej dla Dzieci pod Aniołami.
TERMIN I MIEJSCE
- Bieg do pustego grobu odbędzie się dnia 21 kwietnia 2024 roku (niedziela) o godz. 14.00
- Biuro zawodów będzie znajdować się w Domu św. Eugeniusza ul. Garwolińska 19 i będzie czynne w dniu powyższych zawodów od godz. 11.30.
- Trasa biegu będzie wyznaczona drogami asfaltowymi i chodnikami dla pieszych.
- Trasa będzie oznaczona taśmami i innymi znakami oraz będzie zabezpieczona przez osoby ze służby porządkowej.
ZASADY UCZESTNICTWA
- W BIEGU DO PUSTEGO GROBU, może wystartować każdy. Osoby, które nie ukończyły 18 lat winne są posiadać pisemną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych.
- Organizatorzy ustalają limit 200 uczestników wydarzenia.
- Każdy zawodnik startujący w biegu ma obowiązek zarejestrować swój udział w biurze zawodów lub telefonicznie pod nr. telefonu 576 448 446 Domu św. Eugeniusza w dniach od 8 kwietnia 2024 r. do 19 kwietnia 2024 r. od poniedziałku do piątku w godz. 16.00 do 19.00.
- Każdy uczestnik jest zobowiązany do podpisania oświadczenia o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w biegu, którego druk będzie dostępny w biurze zawodów.
- Każdy zawodnik zobowiązuje się do wpłacenia opłaty startowej, która wynosi 30 zł. Dzieci do lat 12 koszt startowego wynosi 20 zł.
ZGŁOSZENIA
- Zgłoszenia będą przyjmowane od dnia 8 kwietnia do 19 kwietnia telefonicznie pod nr telefonu 576 448 446 w Domu św. Eugeniusza od godziny 16.00 do 19.00. lub osobiście w biurze zawodów w Domu św. Eugeniusza przy ul. Garwolińskiej 19.
- W przypadku wolnych miejsc istnieje możliwość zgłoszenia bezpośredniego w biurze zawodów w dniu biegu do godz. 13.30
- Opłatę startową będzie można uiścić w Domu św. Eugeniusza podczas zgłoszenia uczestnika do biegu lub w dniu biegu w biurze zawodów do godz. 13.30.
- Organizator nie wystawia faktur VAT za udział w imprezie.
- Opłata nie podlega zwrotowi, podczas gdy zawodnik zrezygnuje ze startu w imprezie.
- Szczegółowe informacje będą udzielane pod nr tel. 576 448 446 w Domu św. Eugeniusza w 16.00 – 19.00.
ŚWIADCZENIA I NAGRODY
- W ramach opłaty startowej każdy uczestnik otrzymuje nr startowy, koszulkę startową, poczęstunek na mecie biegu, pamiątkowy dyplom.
- W każdej kategorii biegu tj. biegu dziecięcego i open, zostaną nagrodzone trzy pierwsze osoby wśród dziewczynek i chłopców oraz kobiet i mężczyzn.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator nie zapewnia ubezpieczenia podczas biegu. Wszyscy startujący zawodnicy zobowiązani są do wypełnienia oświadczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w zawodach biegowych. Osoby niepełnoletnie muszą posiadać oświadczenie rodziców lub opiekunów prawnych. Druki oświadczeń dostępne będą w biurze zawodów. Niewypełnienie powyższych oświadczeń skutkuje niedopuszczeniem do uczestnictwa w biegu.
- Każdy uczestnik startujący w biegu zobowiązany jest do umieszczenia numeru startowego w widocznym miejscu swojego stroju startowego.
- Impreza odbędzie się bez względu na warunki pogodowe.
- Dekoracja zawodników odbędzie się po zakończeniu biegu.
- Limit na pokonanie trasy to 45min.
- W ewentualnie wynikłych sprawach nie ujętych w Regulaminie decyzję podejmie organizator.
o. Piotr Darasz OMI – prezes fundacji